...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Mari berDATING...

Arini aku ada dating dengan someone... Pestime ni nak jumpa dia... Berdebar2 dup *dapdupdap* ati aku tau... Eceh! Bajet macam tak pernah pi dating jer sebelum ni... Kwang3

So, nak dating punya pasal terpaksalah aku mintak excuse dr Dr. Sapna utk pontengkan aiman from this week's speech class... Sesungguhnya kuTERPAKSA kerana ku tidak kecukupan masa... Huk3...

Dan kerana nak berdating juga, aku paksa Tuan Beso kuar opis on time today... Siap ugut tu kalau tak on time memang kena punish! Muahahaha... Gila kejam bini dia! semalam dia dah balik rumah lambat melayankan client sampai kol 8pm... Tu yang aku bagi AMARAN jangan nak ngengada layan client lagik arini...

Aku dah buking dia awal2 lagik suruh temankan aku nak pi dating petang karang... So, kalau tak nak Mem Beso MURKA, sila patuhi arahan... Kekekeke..



Korang nak tau kenapa aku kena usung Tuan Beso pi dating? Owhh... Jawapannya mudah sahaja...

Yang pertama... Berdua2an dengan bukan muhrim adalah perbuatan yang ditegah dalam ISLAM sebab pihak ketiga adalah syaitan yang laknat itu... Tuan beso harus ada bersama kerana dia adalah muhrimku... Eceh!

Yang kedua... Tuan Beso tu kan merangkap bodyguard dan banker aku... So, haruslah dia ada utk memprotect keselematan aku dan juga bertanggungjawab membayar segala urusan yang berkaitan dengan perbelanjaan aku nanti... Dah sah2 aku Mem Beso... Aku goyang kaki and bagi arahan ajelah yea tak! Kekeke..


Dan yang ketiga pulak... Suka ati akulah aku nak paksa dia ikut aku ke tak kann... Dah sah2 dia jugak yg kata dia tak boleh hidup tanpa aku... Dia boleh sewel kalau aku takde... So, adalah sewajarnya dia mengekor aje kemana pun bini dia pergi kan... Lagipun bolehlah kita bercintan cintun berdua2an sebelum aku berdating dengan someone tu.. Hiks!

~ gambar2 yang tertera di atas dirakam semasa aku berdating berdua dengan Tuan Beso last week... Kononnya mengimbas kenangan zaman bercinta! Eceh! (ayat bajet cam bagus! :-P)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails