...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Capek dong!

Adoi penat penat penat...



Seharian berjalan macam nak putus urat kaki ni haa! Nak tercabut segala sendi dan otot2... Tapi, hatikU yang GUMBIRA dapat berjalan mengatasi segala kesakitan yang ada.. Muahahaha...






Kitorang ni memang kaki berjalan dan merambu... Tapi merambu sefamily jer... Bukan merambu kaki rayau macam kutu malam tu... Hehehe.... Sapa sangka percutian singkat ke Monte Carlo telah membawa kami menjejaki ke Cannes juga... By train from MC to Cannes cuma mengambil masa sejam seploh mins aje... Tak jauh pun kan...






Sebelum we all jejak kaki ke sana dok membayangkan dlam otak ni macam hebat gila laa Cannes ru kononnya... Maklumlaaa... Cannes kan terkenal dengan international Film Festival... Setiap tahun tu bandar Cannes dibanjiri oleh celebrities terfohfuler seantero benua...



So, tu yang rasa tergedix2 nak pegi tuuu... Manalah tau kot2 boleh perasan jadik fohfuler sekejap ker kat sana... Muahahahaha... Gila poyos!



Soooo.... Setelah kakiKU memijak di bumi Cannes barulah kutahu sesungguhnyaaaaa...






Kecik aje rupanyaaaa.... Ingatkan hebat sangat kot.... Tapi... Hebat la jugak... Especially bangunan2 nyaaa.... Dan shopping streetnya... Owhhh! Terhebat kau butik2 brand2 yang high end tu kat sini... Sepanjang jalan memang saujanaaaa mata memandang... Deretan kedai brand hebat2 tu kalah scenery kat sini tau! Memang masyuk! Hahaha..


Korang nak tau apa yang aku dapat rembat bawak balik? Takkan kot pegi cuci2 mata aje... Apa kes! Kekeke... Adalah hasil sket aku usung tadi... 3-4 ketul Prada... 2 ketul Ferragamo... 2-3 ketul Chanel, 4-5 urat Bvlgari dan seketul stengah LV! Yang lelain tu aku dah buat buking sebab dorang takde stock in store... Nanti minggu depan dorang hantar ke CPH guna priority mail!



Fuhhh! Terhebatttt kau!!! kalau betullah cerita yg kukarang kat atas ni kan, Memang dunia ini ana yang punya! Akan tetapi.... Ko hengat aku ni permaisuri Monte Carlo ker apa nak berbelanja lavish camtu? Stakat we all pi berholiday ni pun cuma naik airlines murah jek... Apa kelas la kan... Lainlah kalau Tuan Beso tempah private jet! Kakakaka...



Tapi takpe... Dah dapat cium bau kedai dari luar pun dah cukup la tuu... Kalau masuk dalam kedai tu kang, hilang plak bau perfume aku... Ada pulak terus melekat bau kedai tu seminggu kat baju aku! Harus aku tak nak tanggalkan baju plak kang! Saper nak jawab tu jang!! Muahahaha...


Owhh! Kenapakah entry CANNES aku ni dah ala2 entry 'orang tak cukup waras' nih? Adakah kerana aku dah psycho dek seharian berjalan di sepanjang shopping street tapi hanya mampu mengusung pulang 3 beg ni sahaja... Kakakakaka...


Dimanakah paperbags LV, Prada, Gucci, Salvatore Ferragamo, Hermes, Bvlgari dan Cartier aku?? Owhhh tidakkkkk!!! Tertinggal di butik kah? Owhhhhhhh NEHI heeeee!!! Tekanannnnn perasaannn!!

~ christmas sale telah bermulaaa! Tu yg TERsopang tu... ;-)

- adie apai's on mobile -

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails