...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Aiman's Presentation...

Arini aiman ada presentation kat skul... Wahh! Since morning, mak dia yg dup dap dup dap ok! Aiman plak selamber rock kapak ajer! Cheh! Control hensem la konon! Sejibik cam bapak nyer eh! Control jangan tidak! :-P



Sabtu malam ahad aritu semangat waja anak bujang aku cari bahan2 utk poster dia tu.... Yang bapaknya la rajin giler melayan... Yang maknyer jadik mandur sambil terbaring malas atas sofa... Of cos la sorang kena tunjuk rajin and yg sorang lagi kena bermalas2an! Baru balanced hidup yang indah ini! Muahahahaha...



Chaitss! Dasar mak pemalas ni la dia! Janganlah korang mencontohi aku! Kekeke... Alaa time Tuan Beso ada kat rumah ni, aku gunakanlah dia sebaiknya... Minggu depan dia dah nak terbang ke Holland plak... So, aku cargasss la balik yeak! :-P

well... as for aiman... The presentation went very well... Thats what he told me... Budak kecik tak reti menipu kan... Hiks! Tadi aku tanya apa yang dia cerita time presentation tu... His reply to me was...

'I told everything mommy! Mine (the poster) is the biggest in the class and the best!'

Eceh! Poyo la pulaks ek mamat ketot ni! Memang sama sejibik sejibun la ngan bapak nyer eh! Over terlebey sudah! Kakakkaa.... Anyway, senang ati mak dia ni satu project dah selesai... But then, another one is coming up! Due in Nov 1st! Adoilaaaa....

~ hopefully Tuan Beso will be around! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails