...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Menu berbuka hari ke-2...

Arini Mem Beso berkuasa di dapur! Takde sape boleh menyebok aku nak memasak... Nyah korang dari dapurku ini.... Muahahaa...

Ish ish ish... Ni dah macam kena rasuk jin la pulak ni... Keekeke... Ntah jin apa la yang terlepas masuk dlm badan aku ni yeak... Bulan2 pose nih bukan ker patutnya takde jin? Hiks!

Tapi yang pasti... ada jin ker, takde jin ker, aku sangatlah aktif memasak di dapur arini... Memasak dengan semangat waja yang tinggi lagi jitu! Eceh! Korang nak tau apa yang aku masak utk berbuka arini? Haaa sila jenguk ke bawah...












Haaaa tu diaaaa! Lemak nangka ada... Tenggiri masak taucu ada... Sotong goreng kunyit ada... Ikan goreng ada... Sambal belacan pun ada you!! Jangan tak caya! Aku yang masak tu semua tau... Hahahaha... Poyo giler okeh ayat tuh! Berlagak tak hengat! konon dia sorang jelah yang pandai masak ek! Silap ari bulan rasa ntah apa2 ntah! Hiks!

Nasib la kak oi! Katanya puasa... So kalau ada terkurang terlebih tu tutup mulut sudah! Jangan banyak songeh! Aku sumbat ngan sambal belacan tu kang baru tau... Hehehe... Asalkan kenyang dah syukur alhamdulillah yea... Hehehe...

Dah jom makan jom! Takkan nak tengok aje? Bau dah semerbak harum dah tu! Nak2 bau sambal belacan yang super marvellous agogos tuh! Fuhhhh! Terancam jiwa dan raga aku!

Ehh lupaa la pulak... Belum cukup 18 jam lagi daaa.... Adoiiii!

Sabo yea kak! Sabo! Sabo! Stengah jam jek lagi nak masuk waktu berbuka... Bawak2 istighfar yea kak oi! ;-P

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails