...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Cian Mommy!

Arini aku sengaja cari pasal menyeksa diri sendiri pi jenjalan pakai high heels! Memang cari penyakit nak bunuh diri namanya tu! Hahahaha... Dah la jenjalan makan angin jauh ke tepi laut... Pastu siap menyinggah plak ke Fields bersopang bagai! Ish ish ish... Camno la aku buleh jadik gila gaban nak pakai high heels arini ek?! Kompius kompius!!



Korang jangan la pelik pulak yea... Aku ni memang kalah sket kalau pakai high heels walaupun tak le tinggi mana pung... Tapi still ada hati lagik tuh nak bergaya macam orang lain! Muahahaha.... Stakat pakai 1.5 inch pun aku dah sakit tumit! Apa kes tuh?!


Natijahnya.... Anak2 laaa yang jadik mangsa memicit kaki mak dia nih! Huhuhu... Nasib baikla dapat anak2 yang soleh dan solehah yea tak... Amin ya rabbal alamin! Sejuk perut aku mengandung! ;-)


Ehe... Time bebudak ni baik memanglah boleh dipuji tinggi melangit... suruhlah apa pun sure nyer dorang cakap... 'OK MOMMY!'... Macam little angels that come from the heaven gitu! Very the soleh and solehah! Cuba mintak tolong time dorang sakan mengaruk tak hengat donia! Haaa kau! Memang sah la mak dia pulak yang keluar tanduk kerbau!! Hiks!


Anyway, aku macam serik gitu nak berhigh heels bagai ni... Agaknya sebab dah lama sgt tak pakai and kaki pun dah terlalu selesa dengan sneakers and sandals so, dah kurang sesuai la gamaknya kot high heels tu dengan aku... Dah tiada keserasian dan nampaknya Jodoh tidak memihak kepada kita berdua.. Huhuhu...

Dolu2 time muda belia, time anak dara, time gagah perkasa, jangankan kata high heels... Bapak high heels pun aku penah pakai tau... Sampai tertonggek2 aku berjalan nak balancekan ketinggian heels nyer tuh! Now ni aku kena sedar diri la yeak... Kena cermin kaki puas2 dan sarung kasut yang sesuai di kaki sendiri... Ibarat mengukur baju di badan sendiri gitu! Huhuhu...

Nampaknya semua high heels aku yang dok dalam shoe cabinet tu jadik pekasam la yeak.... Time raya jelah kot kalau tetiba dtg angin gatal aku nak melawo melaram barulah aku sarung high heels tu balik! Idok kalu jadik tempat kumpul habuk jelah gamaknya! :-(

~ tunggu alyssa beso sket bolehlah aku wasiatkan kasut2 lawo aku tu kat dia yeak! Wiehehehe..

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails