...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Chendol...

Tekak aku teringin nak makan chendol, so aku pun kenyit2 lah mata TETIBA jek chendol terus muncul depan mata! Wahh magic tuh!! :-P


Cheh! Takde maknanyer! Ko hengat aku ni David Copperfield? Tebiat unta apa?! Huhuhu...

Chendol tu aku buat sendiri okeh! Tak caya ker? Ish ish ish... Silalah percaya! Jangan tak caya yeak! Last 2 days kerajinan aku memang ditahap gaban impaks maxima! Bila otak dah set nak CHENDOL, maka tangan aku pun serta merta menggodak tepung... MAKA... jadiklah chendol! Wallaa!



Sonang baitu jo nak buek chendol ni haa... Nak2 kalau ada peralatan yang sesuai... Paling mudah kalau ada acu maruku... Tak caya? Haishhh.... Percayalah... Cuba korang tengok gambo kat bawah ni... Utk membuktikan betapa senangnya buat chendol! Hehehe...





Macam PRO gitukan Tuan Beso memproses chendol! Hiks! Nampak gayanya ada can la aku nak bukak gerai chendol bila Tuan Beso dah pencen dari profession nelayan laut dalam tu nanti! Kwang3!


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails