...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Air panas tarak!

Pagi2 aku dah bangun tau... Oppss! Fakta kurang tepat, takdelah pagi sangat sebenonyer... Alarm aku memekak kol 6.30 am pastu aku siap extend lagi 5 min melalok sebelum lompat dari katil tu... :-)

Owhh kenapakah aku kena bangun pagi awal lima belas min dari kebiasaan?

Sebabnya, aku nak masak air utk Tuan Beso dan anak2nya bersiram... Wahh! Sangat mithali aku ni kan! Hiks!

Takde maknanyer mithali! Dah air panas takder dari semalam, so takkan la aku nak biarkan anak beranak aku mati kejung dalam shower tu kots! Sangat kijam la itu macam!

Akan tetapi yang lawaknya tu, Tuan Beso cakap air panas dah ada pulak! Ishhh ishhhhh ishhhhhh! Sengaja jek membuatkan jiwaku lara! Tetiba jek ada pulak air panas tu ek! Semalam seharian we all dok menunggu air panas tapi yilek pochik! Sampaikan aku mandi air sejuk menggigil2 okeh!

Anyway, walaupun pagi tadi rasa macam tak berbaloi kena bangun 15 mins awal dari biasa tapi aku tetap hepi tau! Sebabnyer pasni takdelah jiwaku sengsara lagi sebab takde air panas kan!

Ishh korang tak paham betapa seksanya time2 air panas takde... Nak2 pulak sekarang ni cuaca dah menyejuk... Gegel ok! Gegelll... Macam penderaan mental tahap mega tau kena amek air semayang guna air sejuk! Sampai ke tulang hitam tau aku terketar2! Huhuhu...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails