...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Party tak hengat!

Owhhh bukan aku yg berparty yeak! Jangan salah paham... Kang ada plak igt aku berparty huha huhi time Tuan Beso takde... Owhhh!!! Tidak sama sekali! Hiks!


Entry ni ada kaitan dengan WC2010... Korang cam tatau aku kan masih lagi demam world cup! Walaupun aku tak buat 'lintas langsung' WC2010 setiap hari dlm blog ni tapi jangan ingat aku tak layan BOLA yeak! Tetiap hari aku layan BOLA tau... Gila BOLA bermusim la katakan... Hehehe...

Sabtu malam ahad yg lepas korang tengok tak match between Denmark and Cameroon... Eleh aku tau ramai yang tak heran nak tengok kan... Maklumlah.... Denmark bukan nyer handal bebeno... Tu yang tak masuk list team pilihan korang kan...


Takpe... Takpe... Aku amatlah memahami... Aku pun bukanlah 'penyokong tegar' team futbol tanah jajahan aku ni... Sebabnya memang team DEN ni tak baper nak handal sangat di atas padang bola... Kat gelanggang badminton maybe yea lah kot... So... Nak buat cemana kan, hakikatnya memang tetap pahit utk di telan... Eceh! :-P

Tapiiiii.... Memang di luar jangkaan aku team DEN berjaya membenamkan Cameroon 2-1 malam tu... Wahhhh handal jugaks yeak danish ni main futbol! Chaiyok! Chaiyok!! Dah la sebelum tu dorang ketinggalan 1-0... Memang tak sangka jugak in the end dorang boleh menang...

Kalaulah korang tengok dorang main malam tu memang mengucap panjangggg... Siyes memang SLOW in da world okeh! Aku cam rasa nak hempuk2 jek pemain dia satu2... Sikit2 trip... Sikit2 accident... Sikit2 tergoleks dog! Adoiiiyaiii memang mencabar kesabaran aku gitu! Akakakakaka! *over terlebey sudaa!*


Aku dok terjerit pekik sengsorang sampai sakit anak tekak aku tau... Kronik tak kronik la kan! Hahaha... Anak2 aku memula tu heran gakla tengok mak dia ni ala2 gila meroyan... Tapi last2 memasing pun join semangkuk, sama naik dok layan BOLA! Hahahaha... Pengaruh songsang maknyer la ni!

Lepas aje whistle penamat ditiupkan dan secara rasmi DEN menang, serta merta riuh rendah kat sekeliling kawasan rumah aku nih! Yang main hon2 nyer lain... Yang dok pasang lagu kuat2 nyer lain... Yang dok nyanyi2 terjerit terpekik nyer lain... Pendek kata memang riuh rendah meriah giler vavas laa suasana malam minggu tu...

Bila kuselak langsir kat bilik, rupa2nya kat depan rumah aku ni jer bukan main lagi neighbor aku dah siap berparty bagai ok! Sakan tak sakan la kan! Tu belum lagi DEN jadik champion World Cup 2010 tuh! Giler over dorang berparty! Hahaha...

Ntah sampai kol baper dorang berparty pun aku tatau... Aku dah lena diulit mimpi indah bercanda menikmati keindahan Niagara Falls di waktu malam! Eceh! Tetiba plak kuar cerita mimpi! Adakah mimpi akan menjadi realiti? Kekekeke....

~ lets see how far DEN can go! Have faith peepz!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails