...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Guwe CAPEK!

Waduhhhh! Capek banget dong! Huhuhu...

Haii! Baru balik dari indonkah dok ngomong2 jowo? Akakaka... Jauh bebeno yeak aku menghilangkan diri selama beberapa hari yg lepas nun sampai ke indon tu? Korang percayakah omongan2 aku ini? Hiks!!

Sila jangan percaya! Takde maknanyer aku pi nganto nyawa ke Indon tu... Dari aku pi ke sana baiklah aku terjah ke tanahair ku yang terchenta! Lagik berbaloi2 dan berfaedah! Ekeke...

YouTube Video

Sepanjang 5 hari yang lepas ni aku tak pi jauh ke mana pun... Kotla korang tertanya2 dan tercari2 aku kan... Aku ada... Tak jauh mana pun kakiku berlari... Setakat berlari2 anak kejap ke london tu jeks... Buat sessi lawatan tak rasmi meninjau2 kampung halaman ke 4 yang telah berbulan kutinggalkan... Muahahaha.... Geli geleman ketiak aku ok!

Yang sebenonyer bukanlah sesaje suka suki aku nak pi sana... Aje gila agaknya nak pegi suka suki tok nenek buang duit gitu2 aje... Of koros NO okie! Kalau aku billionaire skali pun takde makna nak membazir tak bertempat... Eceh! Ada hati nak jadik billionaire yek! :-P

We all pi sana sebenonyer atas urusan rasmi... Kalau tak kerana urusan tu, memang maleh dah nak pi ke london tu... Tak koser la hai nak pegi lagik dan lagik dan lagik dan lagik... Apa sangatlah yg nak dicari kat sana? Kot ada tok nenek mak pak adik beradik aku yang dok kat sana lain la jugak kan... :-P

Anyway, am so glad coz, what needed to done was done in ONLY one day... We didnt expect that at all! And the rest of our stay in London (3D3N) were full with FUNfilled activities! Hoyehhh! Berbaloi2 jugaklah short trip balik kampung ke 4 ni! Kwang3x...

Lagik berbaloi sesangat bila balik cph terus kena ngadap 10 loads baju kotor... Huhuhu... Banyak giler ok baju kotor sebab sebelum ke london aritu aku mmg tak nyempat langsung nak terjah ke besmen... Almaklumlah, aku kan biziMOMMY! Hahahaha...

Padan muka aku kan! Dapat habuan best kena ngadap baju2 tu... Nak buat camno, suka tak suka terpaksa ngadap gakla! Time is running out, i have less than 4 days before we're leaving on a jetplane again... This time around, we'll be gone for a longggggg summer break! Katanya nak melawat kampung ke 3 yang telah lama tidak dijejaki.... Muahahaa... *wink wink*

~ video tu Tuan Beso snapped dlm tube.. Saje je nak buat penyeri entry ni... Katanya korang rindu kangen sama guwe! Hahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails