...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Dia sudah pulang!

Tuan Besoku sudah pulang! Hoyehh! Kekeke... Macamlaaa bertaun kena tinggal dek Tuan Beso ek! Sakan bebeno hepi nyer tu!

Ehhh sudah semestinya! Takkan la suami sendiri balik tak suka kan! Ko gilo ko apo! Memang orang yang separa weng jer tak suka suami dia balik rumah... Aku ni manusia NORMAL yea... Dan ada terlebih sikitlah hormon GUMBIRA kat dalam badan ni ha! So, terlebih NORMAL la gamaknya aku ni kot! Kui kui kui...

Btw, Tuan Beso sampai ke rumah jejak kol 9 pm jugak... Konon katanya semalam nak sampai tengahari tapi dah malam baru jejak kaki kat rumah... Nasib baikla kol 9 pm skrg ni kan ala2 macam kol 3-4 pm so cuaca kat luar tu terang benderang lagik yea... :-)


Kesian Tuan Beso mengadu kelaparan... Alolololo... Sedihnya ati bini dia nih! Dia dah nampak kurus sket tau lepas 2 minggu dok kat laut tu... Maklumlah asyik makan sayur dan ikan ajer... Mana tak kurus laki aku
Tu... Tadi aku hidangkan soto ayam bukan main sedap lagik dia membedal... Nampak sangat laparnya tu haa... Kemain khusyuk dok hirup kuah! Slurppp!

Takpe daddy, besok mommy buat kuey teow goreng pulak yeak... Daddy cakap aje nak makan ape, nak bagi list pun takpe... semuanya mommy akan tunaikan! Jangan suruh masak rendang unta sudah! Mana plak aku nak cekau daging unta kat sini! Harus kena roger2 Abu Nawfal kat Qatar nun! Hehehehe....

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails