...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Pyjamas partyyy!!!

Wow Wieee! Tersedak plak kang sape yang baca title entry aku nih! Ampun cik kak, cik abang, cik adik kalau saya buat korang tersedak! Hiks!

Owh best best best! Memang sangat best bila Tuan Beso takde aku dapat kawan meronggeng kat rumah! BerPYJAMA PARTY lagik you! Chaiyok2!! Wieee...

Sebenonyer aku mencilok puan sri aya dan anak2nya tido kat rumah aku malam semalam... Takde plan pun dorang tu nak sleepover kat sini tapi GODAANku sungguhlah tidak mampu untuk ditepis oleh cik puan sri aya tu... Kusayang kau aya! *bodek kuat nih!* ;-)



Kesian dato' haizan terpaksa tido bertemankan bantal busuk jer! Dia sanggup berkorban demi besfren bini dia nih! *suka suka suka* Aku ajak gak dia lepak ngan we all sekali kat sini tapi dia tanak... Agaknya dia kasi can kat we all LUPA DIRI and LUPA LAKI kejap kot! Ekekeke... Kejap je ok tapi kami sentiasa SAYANG kat laki kami ok! Tiada tolok bandingnya! Wieee... *bodek lagi!*

Ehhh... Lupa plak aku nak tanya dia tadi, lena ke tak semalam tido tanpa peneman setianya? Kotla kan... ;-) Hehehehe... Aku rasa kompem tak lena sebab dia bantai membuta for few hours sebelum dorang balik tadi... Agaknya semalam terkenangkan isterinya yang dicintai dan anaknya yang dikasihi... Yang menemani hanyalah tv! Hehehe...

Anyway, semalam bila anak2 aku dengar aje auntie aya nyer bagi Green Lite nak tido kat sini bukan main melompat kesukaan memasing cam monkey! Hahaha... Nampak sangat laaa dorang tu membosan dok tengok muka mak dia yang rupawan ni jer kan... Ishhh tak senonoh betol!



Bukan dorang jer yang super excited sebenonyer... Anak2 si aya pun apa kurangnya... Yang demam pun ala2 terus tak demam jadiknya ok... Memang tak bley blahhh... Alahai bebudak kan.. Seronok la dorang bila dibagi can bergitu2 bergini2 sama2... Dah nama pun bebudak... Apa lagi yang ada dalam otak dorang yang cerdik tuh... MAIN jelah yea tak?! ;-)


Sampai kol baper dorang berkinja pun aku tak perasan sangat... Bukan main sakan giler bebudak ni... Sampai demam2 balik yang sorang tu.... Yang lelain pulak tido siap ngigau2 lagik! Agaknya dorang dok sambung main dalam mimpi kot! Hahhahaha... Layankan jelah selagi mampu di layannnnzzz! *wink wink*

Tenkiu aya! Tenkiu haizan! Tenkiu isha and irfan! Nanti kita berpyjama party lagik ok! Sesape nak join pasni jangan lupa daftar nama... Hehehehe...



~ teringat plak kenangan 2008 kat rumah lama berPYJAMA PARTY with Harni, Aya and our kiddos... Sweet memories!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails