...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lentokkk!!

Sian anak2 aku! Lepas kena marah ngan mak *singa* dia nih, dedua terus senyap... Rupanya dah terlentok! Hehehe...


Haaa kau! Terkangkang2 anak bujang aku! Tadi dialah yang paling teruk kena jelingan manja aku! Dah tu asyiklaaa menyakat adiknya tak sudah2! Aku sound senyap la kejap... Pastu dia start balik... Mana aku tak hangen! Suka beno provoke padahal dah tau adik dia tu pantanggggg!



Yang si kecik ni pulak suara dia sesajer! Kalau menjerit sikit punya nyaring! Lagi aku kata diam, lagi kuat dia menjerit! Kalau dia buli abang takpe plak... Tapi kalau kena sakat sket ngan abang, bukan main bising mulut dia... Sudahnya suara mak dia high pitch baru dia tau nak back off! Meh kita tengok sape lagik power?!






Aman damai dunia aku bila bebudak ni dah tido... Idok kalu nak bercekau ajer macam anak rimau! Ni la dia kalau jarang2 travel on the road for long distance journey!

Nasib baik la summer holiday ni Tuan Beso dah kensel our road-trip plan... He has made a good decision to book the flight instead of driving on the road for more than 20 hrs! Huhuhu... Tak sanggup la aku!! Boleh sewel aku jadiknya tau!

(draft saved @ 1607hrs)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails