...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Hoyehhh!!

Dengan semangat berkobar2 laksana *perwira baja hitam* aku melangkah ke GYM pagi tadi... selepas seminggu sepasang kaki ini tidak menjejaki ke sana... Hoyehhhh!! Hoyehhh!! ;-)


Tapi sebab cuti lama sangat jugakla buatkan kaki aku nih terketar2 nak berlarian sepantas kuda kat atas TM tuh! Haiyokkk!!! Semputs lor! Muahahaha...

Kalau ikutkan ati ni, nak aje aku bersantai2 jalan lenggang cik kiah jek tadi... sebab cam terasa sengal2 plak kat tumit ni haa... tapi bila pikir2 balik tujuan asal aku ke GYM tu, serta merta jadik GAGAH perkasa you! Wieee!

Kalau aku dok jalan melenggang kangkung baik pi jalan kat shopping mall jer... Cuci2 mata sambil nipiskan poket! Hiks! Lagik berfaedah... Tapi tu la bezanya kan... Kalau stakat jalan cam itik serati tu memang kompem tak kuar peluh langsung ok! lagila dgn cuaca kat sini nih... Jauh sekali laaa nak burn the excess calories yg sedia ada ni haaa...


So, nak tak nak aku kuatkan jugak la semangat aku ni haa... Aku kan fighter!! Korang buat2 lupa la tuuu..... ;-P

Diam tak diam dapat jugakla aku berlarian + berjalan atas TM tu sejauh 6++ km... Pastu terus senak usus aku ok! Hahahaha... Sudahnya after that aku cuma larat nak cycle for another 5++ km jer... tak macam selalu aku buat 10 km at least...

Fuhhh..... Tu pun dah Giler mencurah2 peluh aku tau... Macam baru lepas terjun sungai pun ada tadi! Semput jangan cakap laaa kan... Sebotol air tu aku teguk sekejapan jer habis ok! Nampak noo stamina aku ni semakin di makan usia sama cam orangnya... Huhuhu... Manjang Pancit cepat... :-(

Takpe2... Keep it on adie!

Yakin boleh!

Yakin boleh!

Yakin boleh!

Wieee!! *semangat musti ada beb!*

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails