...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Looking for a PARTNER..

Yupe... Am looking for someone to be my PARTNER... Please raise your hand if you're willingly to do so..

Hey hey hey... Dont misunderstood me okie... I DONT need a LIFE partner laaa... Aiyakk!!! Life partner watper! Already have one who is SO loyal to me! Hiks!

Aku perlukan seorang partner to play squash with me once a week... Haaaa! Sape nak? Angkat tangan pleaseee... Hehehe....



Court ada 2 kat Fitness Centre tu... dah tak yah dah laa sesusah nak sewa kat tempat lain... Rackets pun aku ada 2 jugak... Tu pun memang dah lama dok bersawang kat dalam store tuh.... Silap2 dah reput agaknya! Kwang kwang kwang! Last sekali we all guna masa dok kat saudi.... Pergghhh lama tuuu! Almost 3 years ok!!

Aku banyak kali dah ajak 'life partner' aku main squash tapi manjang kena reject aje ngan dia... Katanya, anak2 nak campak mana? Hmmm... Betui gak kan!

Soooo... Am looking for anyone who's interested to challenge me in squash! Wieee! Ayat tak hengat donia! Akakaka.... Kasik bakar semangat sket babe!! Hiks!!

Sape yang sudi, silalah hubungi saya yea... *wink wink*

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails