...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lalok!





Kesian anak bujangku yang hensem ni... Arini dia LALOK semacam nampaknya... Bantai membuta tak habis2... Agaknya ni penangan ubat batuk kot yang buat dia lalok semacam tu...

Aku rasa total aiman tido arini ada dekat 20 jam kot... Huhuhu... Bila aku kejut muka dia poyo aje... Suruh makan pun tak bermaya... Dia kata aiman ngantuk nak tido... Alahai...

Aku biarkan aje dia tido selama mana yang dia nak... Probably he is just too tired for the past few days that he was so sick... Now that he is feeling much better except that the coughing is still bad!



Aku kejut dia kol 12.30am tanya takut kalau2 dia lapar kan... Memang betul pun telahan aku... Kebulur kau anak aku! Kesian dia... Dengan mata yang sembab dia mintak makan cereal... Aku dengan Tuan Beso melayan dia makan cereal at almost 1 am... Huhuhu...

Hopefully he will be fully recovered soon! InsyaAllah... Stay strong aiman!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails