...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Hepi belated burfday!

Before we went to aya's, i made a quick stop at osterbro centret... Nak cari hadiah for someone's birthday... Who's that person.. You'll find out later..




Huii... Gigih ok aku dengan Mem Kecik cari hadiah tadi... I must say thanks to my beloved Mem Kecik who have helped me to choose the pressie... Boleh tahan jugak budak kecik nih! Kompem dia dah menurun perangai Tuan Beso!

Cepat2laaa adik beso, then kita boleh enjoy sopang sesama yea dek! Wieeee!



Haaa dah dah... Tak yah merapu lebih2... Dah jom blah...

So... Kemana kita yea...

Kemana lagi kalau bukan ke rumah puan sri aya.... Dan hadiah itu sebenonyer khas untuk Dato Haizan yang telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 17 pada 13 March 2010... Wieee!



Wahhh muda remaja lagi Dato Haizan you!! Baru belasan tahun tau... Chaiyok chaiyok!!

Walaupun terlambat beberapa hari tapi bagi can la aku dan anak beranakKU nak wish him 'HAPPY belated BIRTHDAY!'

Semoga Dato Haizan muda remaja selalu tapi jangan lupa diri tu dah tuaaa sudahhh.... Hahahaha... Apa punya ucapan daaa... Sengal giler!

Ok2... Ni real punya ucapan... No jokes! ;-)

Semoga diberi kesihatan yang baik... Diberi rahmat Allah yang tidak terhingga di dunia dan di akhirat... Dilimpahi kasih sayang yang tidak terbatas dari orang2 yang tersayang... Dikurniakan rezeki yang halal dan melimpah ruah... Serta menjadi suami dan abah yang soleh kepada isteri dan anak2nya... AMIN ya rabbal alamin....

Happy birthday wahai suami puan sri aya! *wink wink*

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails