...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Girlz day out!!!

Walllaaaaa.... Takde angin takde ribut takde taufan tetibeeeeerrrr jer dorang2 nih ajak keluar.... *Dorang dorang* tu saper yea.... Kalau korang nak tau, MasterMind nyer cik puan lynne dan Assistant nyer pulak adalah cik puan sri aya... Perghhh dorang berdua ni rupa2nya awal2 dah buat komplot baekkk punya! Wieee...



Dari pagi aku dah bersemangat waja ni nak berronggeng dengan dorang... Masa kat gym pun kejap2 dok belek jam kat dinding... Kejap2 kang dok check FB.... Tak sabo ok nak dating ngan girlfrenz aku!

Puas aku menunggu2 *dorang dorang dorang* ni mencemar duli kat waterfront tuh tau.... Sampai berpeluh2 ketiak aku tapi tak jugak sampai2 *dorang dorang dorang* nih tau... Sampai aku *ugut* nak balik okie.... Hahahaha... *tipu tipu tipu*




Kalau korang nak tau... Punyalah aku excited gilerz nak beronggeng ngan dorang sampaikan tak nyempat2 aku nak bersiram kat gym before that tau... Aku ingatkan takut lambat kalau aku shower... Rupanya ada orang tu lagi lambat pada aku! Chaitzzzz!



So, dengan bau peluh semerbak harum + dengan bau perfume yang aku sembur from top to bottom, aku selamba badak jer join *dorang dorang dorang* tu... Nasib baik bawak perfume dalam beg! Idok kalu, LU PIKIRLAH SENDIRI! Hahaha...

Mintak ampun bebanyak la kengkawan yer! Haruman badanku memang sangat mengGODA dan tirGODA... Nasib baik korang tak sesak nafas tadi! Hahaha....

Anyway, agenda diteruskan...

We all merambangkan biji mata and went into some shops kat situ manalah tau kot2 boleh buat *investment* di mana2 ke kan... Wieee.... then we went straight to Baresso to lepak2 sambil borak2! Lots and lots of *World News* were on air! Hahaha....




Too bad WE didnt have enaf time to lepak2 sampai mabuk and lalok kopi kat situ tadi... Oppsss NOT we but ME... I had to rush to pick alyssa from skul... So we had to kiss2 and bye2 each other...

But not long after that, meeting yang di adjourned tu telah bersambung semula di rumah cik puan sri aya! Wieeee! Ni baru betul ad-hoc meeting or lagi tepat mesyuarat tergempar nih! Hahahhaa.... Mana taknyer... Tetiba jer memasing decided to terjah ke sana without any advance planning...

I guess the meeting before that was just TOO short to cover the whole sum of the latest & hottest *WORLD NEWS*... Hahahaha.... Memang Sengal sungguh kengkawan aku ni tau! Hiks!




I had so MUCH FUN today with them and THANK YOU so much ladies for the good chat and all the laughter that we shared today! You all really made my day... Walaupun ketiak ku ashem tapi korang sudi gak feluk2 gomol2 ngan aku tau! Akakakaa....

Sooooo.... Next meeting jangan lupa kita bertemu di gelanggang bowling pulak yea!! Sape nak join seLONGKANG sila angkat tangan! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails