...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Gambar dari LAUT


Aku dapat gambar ni dalam email kiriman 'seseorang' dari LAUT....

Motif 'seseorang' tu hantar gambar ni kat aku masih tidak diketahui.... Object dalam gambar tu pun aku tak berapa nak pasti sangat... Yang aku tau, this pic was taken in the middle of the ocean....

'Seseorang' tuh agaknya dah takde menda nak buat la kot tetiba jer hantar gambar nih kat aku... Sekeping jer plak tuh.... Bagilah banyak2 sikit kot yea pung! Hehehe....

Moh laa kita sama2 menyeru kepada 'seseorang' itu supaya cepat2 pulang kepangkuan 'beberapa' orang nih! Tak yah la dok kat laut tu lelama oi!

~ sapekah seseorang itu? Sila teka dan tepuk tangan kalau rasa jawapan anda tu betul.... Wieee.... :-p

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails