...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Earth Hour 2010...

Since last year aku dah semangat nak join Earth Hour nih... Alaa bukannya susah sangat pun... Bukan perlu keluarkan wang ringgit ataupun tenaga sangat pun... Bagi jimat duit lagi adaaa... Jimat penggunaan elektrik you!


Dahh jom padam lampu! Sejam je pung! Tak mati nyer dok dalam gelap.... Kot yea pun nyalakan laaa segala mak nenek lilin yang korang ada kan...





Tahun ni aku terover semangat sket... Patutnya kena padamkan lampu kol 8.30 pm kan... Tapi seawal kol 7.00 pm aku dah tutup semua lampu dalam rumah ni...





Kalau boleh aku nak pasang lilin satu rumah... Setiap ceruk aku nak letak sebab aku ni memang suka jerrr dengan suasana malam yg diterangi cahaya lilin... Ala2 romantis gituh! Nak2 pulak lilin aku semuanya scented... Fuhhhh wangiii giler rumah i okeh! :-p





Nampaknya jiran2 keliling rumah aku ni pun menyahut kempen Eart Hour jugak! Cayalahhh!! Kalau bukan kita yang menyokong dan menyintai bumi kita nih, sape lagi kan...

Chaiyok! Chaiyok!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails