...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Duvet oh duvet!

Seriously aku kena sopang duvet cover lah!! Huhuhu.... Bed sheet aku memang banyak dah tapi duvet cover yilek!! Aduhaiii mak! Boleh kena serangan usus tau camnih!



Arini aku telah berjaya merasmikan bedsheet baru ku... Siap ada lace2 lagik you! Fuhhh bau kedai pun masih melekats lagik tuh! Padahal dah setahun dah beli... Bila dah pasang kat katil tetiba Terasa cam pengantin baru lah pulaks! Muahahahaha....

Tapi malangnyer takde duvet cover yang sesuai pulak nak kupadankan dengan cadar 'pengantin baru' aku tuh! Huhuhuhu.... Sakit ati! Sakit ati!

Thats the best one that i thought would match with my bedsheet's color... Tapi still pandanganKU adalah sangat pedih! Huhuhu!

Takpe... Takpe... Tunggu bulan 7 nih ok! Tak lama jer lagi kan.... Bulan 7 ni adalah bulan untuk aku bersopang sakan di sanaaaa... Di sanaaa... Di sanaaa.... Wieeee!!

Owh despite of that, i really lurrrveeee alyssa's new bedsheet set.... Siang tadi jugak aku tukarkan bedsheet dia nih...



~Lovey dovey pinky winky~

Tantekkkk banget kan! Hehehehe... She chose this one by herself you!!! Wieeee! Taste anak dara aku memang sangat kelassss okeh! Kompemlah dia dah menurun daddynyer nih! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails