...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Dine out!

Yeaaa... Arini COOK OFF DUTY! Wieee!

Haaa amek kau! Huruf besau2 aku bagik! Kalau tak nampak memang SAH! Tak lama laaa tuuu... Hehehe...

Arini we all anak beranak makan kat luar aje... Sebabnyer arini aku BZ terlebey sudaaa! *macam hari ni je bz!*


Alahai Mem Kecik nih! Sebokkk manjang time orang nak snap gambo... Macam dia pandai sangat! Ishhh!

Expression muka tu yang mahal! Tak bley belah ok dengan berkerut2 kening camtuh!


Yang tu pinggan aku... Dah kebulur tahap gaban sampai lupa nal snap sebelum pinggan tu dinodai.... Nasib baik sebelum semuanya selamat masuk perut aku tetiba teringat nak snap... Hehehe....

Sowielah malas nak merapu bebanyak... Saya PENAT! Ececece.... Bersaya2 plak dah! Sejak bila plak bersopan santun penuh tatasusila nih? ;-p

Ok dah... Nak titun! Boi!

Ehhh jap jap.... Lupa nak bgtau... We all makan kat Alanya Kebab dekat dgn rumah puan sri aya!

Ok dah... Chiow chin chow!!



- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails