...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Choc-raisin bun...

Arini aku meRAJINkan diri... Dah lama rasanya tak buat roti kan... So kebetulan aiman ada sebut nak makan roti, so aku pun buatlaa...

Seeee.... Sape kata aku MALAS? Silap fakta tuu... Hakikatnya aku adalah RAJIN... Tapi, rajin bermusim laaa... Akakakaka...

I decided to make choc-raisin bun... Anak2 aku suka tau makan bun nih... Senang je pun nak buat... Tu yang rajin mak dia nak layan tu...











Sambil2 aku menggoreng tempe tadi dok campak semua bahan dlm BM then ON... Sambil2 tu dok melayan FB! Huii wajib tuuu! Hahaha...

Tau2 aje dah siap dah bun aku.... Wieee... Suka suka suka!

Arini terasa macam sangatlah productivenya hidup aku... I am truly a one happy & successful housewife! Hahahahaha...

Puji diri sendiri nampak! Takpe takpe.. Skali skala motivate diri sendiri sambil2 masuk bakul angkat sendiri apa salahnya kan... Kekeke...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails