...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

YIPPIE yeayyyy!!!

wowww wieee!!! suka suka sukaaaaa nyerrrr!!

nampak tak ape benda yang dok berdiri kat dalam but keta aku tuh..... cuba tengok bebetul.... jangan JULINGkan biji mata korang yea... tengok bebetul! hehehheehe....



aku rasa macam nak LOMPAT tinggi2 aje bila tengok gambo nih.... sebab gambo ni telah di snapped secara exclusive oleh Isrin dan diuploadkan secara exclusive jugak oleh Lynne khas untuk tatapanku yang nun jauh di sini.... kui kui kui.... chaiyok chaiyok!!

camno tetiba boleh keluar citer pasal mercun ni ek... dalam pada we all berHOLIDAY sakan kat sini, tetiba buleh plak keluar gambo mercun kat dalam blog aku nih.... memang EXCLUSIVE sungguhhhh laaa.... hiks....

sebenonyer, aku telah berjaya meMAKSA Dato' Haizan pegi memborong fireworks untuk we all... berani dia tak nak TUNAIkan hajat aku nih!! *dengan nada mengugut* tak dapat bakar mercun kalu, aku BAKAR restaurant dia tu kang malam new year nanti! akakakaka....

so, sebelum we all terbang ke Barcelona aritu, aku sempat la dok PILIH2 beberapa mercun yang menjadi pilihan HATIKU dalam catalouge mercun tu.... aku dah siap bulat2kan dengan marker lagik and bagi amanat kat Dato' Haizan belikan mercun yang aku pilih tu jer... aku pilih mainly yang KEBABOM!!! tak main la yang kecik2... apa kes kan nak main yang bunyik cam ciput tu.... akakakkaa.... hopefully duit yang aku bagi kat dia tu mencukupi la yea... hehehhee....

korang semua jangan terkejut yea.... kat CPH tu memang siap ada catalouge khas and tempat khas jual mercun.... and mercun2 yang dorang jual tu pulak memang GILER2 punya best wa cakap luuuu!!! korang tak caya kalu, pi tengok video yang aku upload last year... kat mesia mana buleh main mercun2 camnih... HARAMMMM.... tapi kat CPH memang HALAL... betul2 TERBAKARRRR you!!!

uishhhhh aku memang dah tak sabar2 ni terbang pulang ke tanah jajahanKU itu... tak sabo sesangat nak main tembak2 dengan dorang semua laaaa... dorang tu sape lagi kalau bukan kengkawan yang seGEDIKS sekapal dengan aku! akakakaka.... ampun ampun ampun kengkawan ku semua... kan aku dah kata semalam.... AKU SAYANG KORANG semua!! so, jangan mare haaa.... teruskan USAHA korang yang gigih tu bagi meREALISASIkan impian MALAM TAHUN BARU kita.... hehehehe....

untuk kengkawan ku sekalian.... nantikan kepulanganKU ke CPH yea.... kita BAKAR malam itu beramai2 di tengah2 bandar CPH!! yeehaaaaaa....

~ tenkiu so mushi2 to *haizan & aya* and *isrin & lynne* for all your hard efforts! you ROCK guys!

1 *amigos*:



Zunaidi Dali Great Eastern said...

wah..sis tu mcm meriam jer..beso gilerr

Related Posts with Thumbnails