...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

new haircut for the boys!

balik dari siri penJELAJAHan hari pertama dengan Bus Turistic (Bis Bus Tour) petang tadi, we all terus menuju ke arah kedai makan Halal tu... pastu nampak kedai gunting rambut ni bukak lagi... kedai ni selang sepintu aje dengan kedai makan tu...

aku PAKSA Tuan Beso korbankan jugak rambut dia malam ni... sampai bila nak simpan rambut tu kan.... ishhhh tak sesueeiiii!!! nanti aku jugak yang jadik mangsa dia jadik BARBER tak bertauliah tak berGAJI plak tuh.... huhuhu...

so, bila dah jumpa BARBER yang ala2 lebih kurang cam kedai mamak kat mesia nun.... surelah aku tak lepaskan peluang keEMASan itu! harga dia pun kalau tak convert ala2 mamak kat mesia jugaklaa... euro5 aje satu kepala... sila JANGAN convert ok! tapi kalau convert pun... JAUH lebih murah dari harga tok arab ala2 kedai mamak kat CPH nun!!



first, giliran Tuan Kecik mengorbankan rambutnya.... Tuan Kecik suka jer bila aku suruh dia tadah kepala kat *mamak* tuh... heheheheh... sambil Tuan Beso menunggu dan memerhatikan dengan penuh debaran di dada... dup dap dup dap!!!


dan hasilnya...... sungguhlah memberangsangkan..... i likeee!!! sila abaikan aje muka anak aku yang poyo tuh.... ape kes amik gambo jelir lidah ntah! aku suruh *mamak* tu kerat lidah ngan gunting baru dia tau!


dan... tibalah giliran Tuan Beso pulak....

owhhh ini orang SANGATlah cerewet yeaaaaa.... sejak dua menjak dah TUA ni... makin menjadik2 cerewetnya... nak gunting rambut pun macam2 hal ok... nak camni laaa.... nak camtu laaa... tanak pendek sangat laaa... tanak guna pisau cukur laaa.... adehhhh....


tapiii.... hasilnya pun.... I LIKEEEE!!! very2 much you!! wahhhhh... sangat terserlah keHENSEMan Tuan BesoKU setelah rambutnya telah diKORBANkan.... dia pun PUAS HATI dengan sentuhan *mamak* itu... sengih sampai telinga okeh! akakakakaa.....

so, aku nak sajes kat korang la jugak nih.... kalau dtg sini tetiba rambut korang tu macam perlu diKORBANkan.... sila la terjah ke kedai gunting rambut *mamak* nih yea... aku tolong promote sket laa kedai dia... hehehe...

tak mahal sangat pun *mamak* tu charge... euro5 jer satu kepala.... JANGAN CONVERT aku kata!! sangat berbaloi2 you!! hehehehe...

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails