...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

LENA di awan biru...


Gambo kat atas ni aku snapped just before we touched down @ Aeropuerto Cataluna Barcelona...

Anak2 aku tido tak hengat... Especially alyssa yang terlena dari take off sampai la landing time tak bangun2...

Ni la penangan nyer bila semalam memasing tido lambat... Tapi, since holiday trip to Barcelona ni memang mengejut and very the last minutes... So, bebudak tu takdelah dikerahkan memejamkan mata awal sangat...

Tuan Beso kompemkan beli tiket flight and buking hotel pun dah almost pkl 9 pm semalam... Then dapat flight pulak yang timing dia kol 9 am... Giler tak giler la kan...

Aku berkemas jer sampai almost kol 1 am... Bukan stakat kemas baju tapi masak food nak bawak bekal lagik tau... Takut kebulur punya pasal la nih!! Then kol 6 am dah TERPAKSA tinggalkan katilku yang sangat empuk itu... Uwaaaa!!! Gilaa mengong betul kan!! Ada ke orang lain buat kerja gila cam we all buat nih? Kot la kan kalau ada nak gak berkenalan... Hehehhee...

Tapi, Nasib baik jugaklah anak2 aku ni jenis yang dah biasa travel awal2 pagi buta... Dalam pada ngantuk2 mata kelat lagi tuh, dorang gagah jugak la mandi manda segala... Dengar kata nak berjalan jer, memang memasing LAJU okeh! Ikut sape la tuh... Kwang kwang kwang!!!

So, tu yang dedua terbongkang dalam flight... Bukan dorang jer... Mak pak pun sama... Cuma aku jer terbangun awal sket dari dorang gara2 turbulent... Kalau tak kerana 'gegaran otak' tu, kompem sampai ke sudah aku LENA di awan biru!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails