...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

ColorFUL!


perhatian: entry berwarna warni ini PENUH dengan GAMBO CILOK! korang leh agak aku cilok dari mana kan.... hahahaha...... aku kan penCILOK yang berjaya di abad ini! kesian kat orang2 yang menjadi MANGSA aku! *ngeh ngeh ngeh*










aku nak eksyen giler ngan korang sumer nih.... nak show off kat korang kek 1MALAYSIA yang ditempah daripada cik puan muda MUNA oleh *Tuan Beso & Mem Beso* khas untuk diKORBANkan oleh PM Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor... *ayat ganas tuu... KORBAN beb!*



dek kerana keSEBOKan dan keSUNTUKan masa... sebelum kek tu dihantar ke hotel dan diRASMIkan oleh our beloved PM... tak sempat plak aku nak snap2 gambo kek yang cun tu! kan aku dah kata.... aku ni antara orang2 yang PENTING.... awatnyer?! tak caya ker? aku *bizi BIZI bizi* you..... nak makan pun tak sempat tau semalam.... sungguh KASIHan kannn..... hiks!!

tapi.... nasib baik ada orang tuuuu... alaa... yang tuuu tuuuu.... hiks! so, dapat gak korang tengok dan TATAP kek special yang aku tempah dari orang comel lote tuuu tuuuu.... kek tu secomel orang nyer.... puas aku BODEK dia wooo nak suruh buat kek ni.... nasib baik aku dah expert bab BODEK memBODEK nih.... idok kalu! tatau nak katalah.....

dan sebagai penutup TIRAI entry ini.... TATAPlah pepuas gambar orang2 penting di BALIK TABIR dalam menCOLORFULkan majlis makan malam bersama Perdana Menteri dan anak2 MALAYSIA yang merantau di bumi Copenhagen....



1MALAYSIA... yeayy!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails