...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Budak sembelit...


Dah dua hari aku tak updet... Tetiba keluar pulak entry merapu camni... Kekekeke.... Title entry pun ala2 kurang asam gitu kan... Hiks!

Tapi aku saje suka2 nak tempek gambo alyssa tengah menahan sakit *vontots* sebab sembelit... Chomelsss la sangat walaupunnnn... Ekekee...

Masa aku tengah sebok menyiang ayam kat dapur tu laa dia menahan seksa nak buang air besar... Aku nak dokong dia tak nak... Last2 dia melengkar kat kaki aku... Asal boleh aje minah ketot ni tau...

Kesian tu memang la kesian... Takkan la aku sampai hati bebeno tengok dia terseksa camtu... Tapi bila dia buat aksi2 yang mencuit hati camni, tak boleh tahan daaaa.... Memang tak boley belah ok!

Tu yang mak dia tinggalkan ayam and terus capai henpon *snap snap snap*... cek mek tu siap ckp "no mommy... no!" dengan airmata yang menitis cam air paip kena tutup... Kui kui kui...

Dia sebenonyer tak bagi aku amik gambo dia masa tu... Akakaka... Maklum jer... Dia tau yang gambo tu akan di over expose dalam blog ni! Pose tak comel camni kan boleh menjatuhkan populariti dia nanti... Kui kui kui...

Cian anak mommy yang comels ni... Time sembelit pun kena 'DERA' ngan mommy jugak kan... Huhuhu...

Tapi... Walaupun tertonggeng camni, adik tetap menten comels!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails