...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

My brain is cracked!

Huhuhu... Sakit otak wooo nak tolong aiman buat homework dia! Yang dalam gambo tu cuma 1/5 dari the whole bunch... Kalau sekilas pandang memang la cam takde apa 5 pages skul homework! Kalau kat mesia memang setakat celah gigi aje buat 5 pages kan.... Tapi cuba teliti bebetul! Bisa fening fening fening aku tau!

Ni baru standard 1 punya homework yea... Siyes buat aku gelabah and sakit otak tetiba tau... Masa aku darjah satu dulu manader kena buat camni... Soalan semua senang2 jer! Kacang putih jo tu! Tak yah sesaper tolong pun aku boleh buat! Cheh berlagak gilos! Kui kui kui....

Yang dlm gambo ni at least tak ler baper nak payah beno... Ada lg yg betul2 mencabar kepala otak aku yg dah semakin berkarats ni... Yg ni bolehla tahan senang jugak... Tapi, nak enggaged aiman in understanding it tu yang payah... Takkan aku nak spoon feed dia pulak kan... Kalau aku bg jawapan semuanya so, no point dia belajo yea tak!

Huhuhu am so tensed wokeh to work on this kind of mind-challenging homework with a six year old boy... Comprehension tu yang payah payah payah!!

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails