...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

good luck to izzat!



aku baru je lepas skodeng blog kak lynn... anak bongsu (bongsu? hehehe...) dia sedang menduduki SPM sekarang ni... walaupun aku takde pertalian darah dengan kak lynn tapi our relationship is so UNIQUE.... so aku dah anggap anak dia macam anak sedara aku sendiri and kekadang aku layan dorang lebih dari aku layan anak sedara aku.... SEBABnyer, selama ni pun kak lynn layan aku dan Tuan Beso dan anak2 aku LEBIH dari dia layan adik beradiknya sendiri.... rasanya adik beradik sendiri pun tak layan we all camni.... huhuhuhu...

anyway, sebelum aku melencong jauh.... i just wanna wish *GOOD LUCK good luck GOOD LUCK*  to izzat! we all percaya u can nail  it!! Doa kami untukmu 'abang ijat amang'! semoga diberi kekuatan minda untuk menjawab soalan2 exam dan ketabahan hati to go through all the papers from the beginning until the end...

and to all my adik2 or maybe lagi tepat pangkat anak2 la kot... yang now ni tengah struggle nak menjawab kertas SPM... tabahkan hati dan kuatkan semangat.... i've been there and have done that! i know how it feels.... kalau usaha korang disertai dengan kesungguhan dan tawakkal pada ALLAH... insyaAllah, KEJAYAAN itu pasti menjadi milik korang semua.... percayalah bahawa ALLAH itu maha ADIL... setiap yang berusaha pasti akan menerima balasan yang setimpal dengan usahanya itu...

...izzat... auntie doakan yang terbaik untuk izzat yea... jangan hampakan MAMA and arwah babah and all the people who love u out there including us!


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails