...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

bluebag still MIA...

pagi2 aku dah menjengulkan muka kat depan pintu kelas aiman... nak kena ngadap cikgu dia la kan citer pasal CEREKARAMA semalam... huhuhuhu...

aku kena explain kat teacher aiman pasal insiden aiman terbawak balik bluebag kawan dia... and yet we still havent found his bluebag... so, aku mintak tolong teacher dia usha2kan bluebag aiman tu... kot2la kan one of his frens terbawak balik ker...

kalut pasal bluebag punya pasal sampai aku terlupa nak masukkan shorts dalam skul bag dia arini... mamat tu ada football la pulak lepas skolah ni... last2 aku cakap kat dia pakai jeans ajelah main bola... akakaka.... lantak laaa.. nak buat cemana dah aku TERLUPA... kan aku ngaku yang aku dah TUA walaupun nampak MUDA.... huahuahuahua....

wehhh oklah yea.... nak blah dah ni.... plumbers dah datang.... sat lagik water supply will be cut off.... aku nak meNOMADkan diri ke rumah puan sri aya... hehehe.... kalau rajin aku berBLOGging dari sana... kalau tak rajin.... tunggu jelah petang nanti aku updet....

citer raya akan menyusul kelak... hehehhe....


1 *amigos*:



Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts with Thumbnails