...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

jalan2 sebulan!

ramai giler yang tanya kat aku kenapa lama sangat bercuti ke US sampai sebulan.... uiksss!! lama ker? rasanya tak kot! sebulan tu macam kejap je rasa.... tup tup dah habis sebulan tapi macam banyak lagi tempat yang tak sempat nak diterjah.... hehehe...

kalau we all dok setempat je kat US tu mungkin la kot terasa lama tapi selama sebulan kat sana tu kan, sebanyak 6 tempat telah berjaya diterjah dengan cemerlang, gemilang dan terbilang!! yezzaaaa!! 6 cities within a month! chaiyokkkk!!

New York City


Niagara Falls, Ontario 

Boston, Massachuset 


Orlando, Florida



Colorado


 Miami, Florida


haaa... amek kau! memang betul gila berjalan sakan tak hengat donia namanya ni... hahaha... eceh! korang ni macam la tak kenal lagi ngan anak beranak aku yang kaki meround ni kan... cuma kali ni memang lain daripada biasa la holiday trip we all... ala2 macam nak gila la jugak dok follow schedule yang Tuan Beso buat prior to our holiday tu... tapi bukanla sampai ketahap gila meroyan ke apa... setakat GILA BEST jer! hahaha....

of cos la kan kesemua tempat yang we all terjah tu meninggalkan kenangan yang paling manis... manisnya bak madu lebah asli you!! wah wah wah! ayat tak bley belah daaa.... hehehe.. dah tuuu... takkan la pegi holiday jadik kenangan pahit plak yea tak.... kalau camtu serik la aku nak pi holiday lagi..... hehehe... actually ada jugak la berlaku something yang hampir2 merosakkan mood gumbira suka suki kitorang... time tu memangla rasa geram ada, marah ada, sakit jiwa pun ada.... nasib baikla Tuan Beso dan bini dia ni pandai kawal diri... idok kalu memang tatau nak cakap ape dah!

deyyy yaappedaaaa.... tetiba nak terkeluar citer tak best plak ni.... buat spoil mood aku jer nak merapu tau... malasla nak citer benda tak best tu kat sini... nantila aku updet citer tu lain tahun yeak... akakaka.... entry kali ni aku cuma nak tempek sekeping gambo untuk setiap tempat yang kitorang dah terjah tu... so altogether 6 keping... cukup tak tu? alaaa.... cukup laaa... jangan tamak you all! tak baek jadik manusia yang tamak haloba ni... hehehe.....

alalalala... merajuk la plak ek... aku memain jelah... takkan la aku nak tempek 6 keping gambo tu je utk tatapan korang semua... korang kan readers aku yang setia kasih siang malam pagi petang dok menunggu aku merapu dalam ni... tak sampai hati den nak buek gitu kek korang haa.... korang anggaplah yea 6 keping gambo tu ala2 macam mukadimah la kononnya... artis pun kalau buat comeback mana ada buat album penuh.... so, aku pn nak tiru gak cam artis! bila lagi nak perasan fohfuler kan... kui kui kui.... dan takkan aku nak terus citer mendadak and tempek gambo bebanyak dalam satu entry kan... tak surprise la camtu... so, khas untuk tatapan korang semua.... tatapla pepuas 6 keping gambo tu dulu yea... dan nantikan kemunculan entry yang berderet2 selepas ini..... huahuahua.... yeak yeak oooo jek aku ni! 

owh gambo kat atas ni sebagai bonus je... korang kan dah rindu nak tengok muka aku kan... wiehehehe.... mode perahsantan jap! ;-P

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails